Maandag 20 januari

21 januari 2020 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag mooi weer! we willen naar robbeneiland( voormalige gevangenis waar Nelson Mandela 18 jaar gevangen zat)Met de auto naar V&A waterfront gegaan (gerenoveerd haven gebied met winkels ,restaurants, foodhallen, terrassen, etc.Auto geparkeerd in garage en op weg om kaartjes te kopen, 4 kassa’s en 8 mensen voor ons ,het is 10.15 uur ,boot gaat om 11.00 uur, dus we hebben tijd genoeg, niet dus , half uur in de rij gestaan, gaat allemaal niet zo vlug, kunnen pas met de  volgende boot mee om 13.00 uur, dan blijkt dat je ook je paspoort bij je moet hebben,? Vreemd, dan maar kaartjes gekocht voor dinsdag. Gaan rond kijken in waterfront gebied en terrasje gepakt,

Naar de Tafelberg gegaan ,je kunt op 2 manieren naar boven , lopen of met de kabelbaan, kaartjes gekocht voor de kabelbaan, half uur in de rij gestaan, en toen naar boven, schitterend uitzicht! weer beneden naar hotel en lekkere high tea, omgekleed en naar Camps bay ( luxe buurt aan het strand ) en daar vis gegeten. Hotel heeft s avonds shuttle service naar restaurants, dat is wel heel prettig.

1. Ben:
    21 januari 2020
    Leuk om jullie avonturen te volgen.
    Jammer van de rij en voordringen is er niet bij natuurlijk met 8 personen.