Vrijdag 24 januari bushmans kloof

26 januari 2020 - Franschhoek, Zuid-Afrika

Ontbijt , lunch, high tea en diner, dit zit allemaal in het pakket veel te veel! Na de thee gaan douchen ,Piet ging even op bed liggen en toen ik uit de douche kwam was er veel kabaal in de slaapkamer,er was een baviaan door de terrasdeur  onze kamer binnen gekomenen en had stuk chocola gepakten spullen van de tafel gegooid!.Om 17.00 uur met de jeep meegegaan , hoewel hier alleen klein wild zit toch veel gezien, onderweg bij zon ondergang gestopt en drankje en hapje, terug om 19.30 uur en snel opgefrist,Piet zat nog even op ons terrasje ,ik liep naar hem toe en op dat moment springt een grote baviaan ons terrasje op, ik gil en heb Piet nog nooit zo snel zien opspringen.De bavianen zijn zeer snel maar ook groot en sterk.Er was een bar gemaakt bij de rivier,die nu droog staat,er kwam eerst een gemsbok voorbij en later een kleine kudde zebra s met 2 veulens, zebra s kunnen goed klauteren op de rotsen!

lekker gegeten onder het eten kwam er een grote groep harte beesten voorbij, onderweg naar de kamer let je toch wel goed op wat er loopt!

1. Renee:
    26 januari 2020
    Hahahaha super grappig van die baviaan zeg . Leuke verhalen!