Zondag 2 februari kwandee river lodge

3 februari 2020 - Grahamstown, Zuid-Afrika

Hoera , Jacob jarig ,39 jaar alweer!

4.45 opgestaan en gedoucht, 5.00 uur kregen we een wake up call, we moeten om 5.30 bij de Main lodge zijn, daar staat een klein ontbijt ,vruchtensappen, koffie, thee, joghurt, vers fruit en crackers, dan om 5.45 naar de jeep, onderweg koffie, thee en muffins,bij een meer waar je ook kan vissen,  cheeta gezien met 3 kleintjes, verder heel veel ander wild.

Om 9.00 uur terug ,ontbijt ,we hebben ook wel trek! Het is vandaag ong. 38 graden, vanmiddag eigenlijk te warm om op terrasje  bij huisje te zitten. het onweert in de verte en is erg benauwd . Ook nog lunch.

Om 4.30 verzamelen ,koffie ,thee, en in de Jeep ,we zijn vanmiddag met ons 2 ,we willen graag nog leeuwen zien, van alles gezien, op het laatst 2 leeuwinnen die bij een bosje aan het graven zijn , waarschijnlijk een varkentje, pumba, die zich ingegraven heeft, hele tijd staan kijken tot het pikdonker was,8.00uur weer bij de lodge, open haard is aan , drankje hapje,diner, en naar bed!